Tillbaka på Falkenbergs Gymnasieskola

Idag var det Öppet Hus på gymnasiet så jag och mamma åkte dit eftersom jag funderar på att hoppa av universitetet och börja om teknisk linje på gymnasiet. NOT!
Men vi åkte dit för att spana in Eve och de andras UF-företag.
Öppet Hus är guld för dom att få sålt en massa.
Eve, Hanna och Matilda säljer hemmagjord plommonsylt och äppelmos.
Sen så var mamma så svag för hela grejen att hon handlade av varenda en som hon kände, så vi kom därifrån med sylt, choklad, lösögonfransar, sticky pad, värmeplatta och lotter, haha.


Jag träffade på lite gamla lärare (alltid kul) och tog en sväng in i danssalen och hälsade på Helena och pluttisdansarna.
Som jag har saknat dom! Åh, riktigt riktigt mycket!
Men det är ju tur att jag inte "vågade" ha kvar dom, eftersom det visade sig att vi haft hälften av våra tentor just lördagsförmiddagar. Sucks! 
 
Ni kan ju spana in hemsyltuf på instagram! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt att det går bra för dom med försäljningen. Lite skall Eve ta med hit imorgon.

2013-11-09 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0