Ensam med allt mitt plugg

Min lägenhet är hel än så länge.
Detsamma gäller dessvärre inte allas tak hemma i Falkenberg. Tak på uterum och sånt har flugit iväg... 
 
Många har skrivit på Facebook om hur mysigt det är att man rekommenderas stanna inne- så man kan tända ljus, spela sällskapsspel, mysa, osv.
Japp, säkert jättemysigt- när man inte bor själv...
Men man får göra det bästa av situationen med lite doftljus och på tok för många koppar te.
Positivt med min svaghet för doftljus är att jag inte skulle lida särskilt illa av ett strömavbrott haha.
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Tack och lov klarade vi oss rätt bra när stormen drog förbi. Strömlöst i ungefär 3 timmar mellan 21 och 24. Hoppas det inte blev för besvärligt i Gbg. heller.

2013-10-29 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0