Mitt Enda Liv

Vissa dagar är man inte på topp...
På sånt humör att man vill ligga kvar i sängen hela dagen, äta glass och kolla på film.
Grubbla över vad man egentligen vill med sitt liv och många ensamhetskänslor.
 
Men det går ju inte på en måndag...
Vi påbörjade en ny kurs- Allmän fysiologi.
Allt annat än hjärnan typ.
Intressant, men det verkar tufft!
Så har jag nog beskrivit alla våra kurser hittills.
Efter skolan pluggade jag och Emma lite innan jag begav mig till Gleea.
 
Dagens plus är att jag snappade upp på Facebook att Jonas Gardellls show Mitt Enda Liv kommer till Göteborg för en enda föreställning, och jag, mami och Eve hann boka biljetter.
Det ska bli nice att se. Riktigt nice!
 



Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilken tur att Ni hann fixa biljetter till denna föreställning. Dom tog säkert slut väldigt fort.

2013-10-15 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0