Typisk Tentavecka

Tisdag och sluta tolv. 
Sååå mycket bättre än igår.
Dock pluggar vi ju för fullt nu på fritiden.
Eller ja, försöker i alla fall.
Jag har en förmåga att glida in på andra saker, haha.
Som att jag satt och sökte jättemycket på olika jobbmöjligheter och områden till senare.
Bra att göra istället för att plugga- det är ju inte så att man behöver klara skolan först eller så...
Men jag kände mig så oerhört motiverad till sjukgymnastyrket och flera olika arbetsområden så jag kunde inte låta bli! 
Det känns oerhört rätt med detta valet, och för någon som i flera år aldrig riktigt vetat vad hon vill jobba med för resten av sitt liv så är det en helt underbar känsla!

Annars så fick jag mig en miniworkout i alla fall- för att gå i regnet med två tunga matkassar var det tuffaste mina armar varit med om på länge! Haha.
Bland annat köptes de obligatoriska energidryckerna som alltid går åt under tentaveckor. Vilket ju i vårt fall är typ varannan vecka... Koffein overload.

Och jag strosar runt här i mina fina, oerhört vita, Evolutions.
De andra tjejerna tipsade om att köpa en storlek mindre om man velade mellan två olika eftersom de formas efter foten, så jag har på mig tjocka sockar för att påskynda prossesen lite och de känns redan mycket bättre än igår.
37,5 låg förresten under barnstorlekarna, haha! En hundring billigare så jag klagar inte.
De väger dessutom typ ingenting och är galet sköna!





Denna var så oerhört go att jag var tvungen att lägga upp den!
Detta var Meias teori till frågan om man går i mörker och skymtar något i ögonvrån men kan inte se det när man vänder huvudet för att kolla.
Oseriöst såklart ifall det behövde förtydligas. Men det gjorde min dag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så oerhört skönt att höra att du känner att du gjort rätt val! :)

2013-10-09 @ 07:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0