X-mas on the way

Denna tisdag har inneburit kursens sista föreläsningar innan fredagens tenta. Help me...!
De ska förlänga kursen med en vecka nästa år för att ge eleverna en mer "realistisk" chans, men det hjälper ju knappast oss. Och det är inte första kursen där vi får höra det...
Well well, hittills har det ju gått finemang i alla fall så det är väl bara att lägga i en extra växel dessa sista dagar.
 
Efter skolan blev det Zumba på Fysiken och på vägen hem unnade jag mig att stanna på Ikea och bränna en 20-lapp på köttbulletallrik till kvällsmat.
Så jag ska orka/hinna plugga mer nu.
Jag försöker återskapa lite av gårdagens feeling med doftljus och te, men i väldigt begränsade mängder!
Efter gårdagens tekonsumtion kunde jag nämligen inte somna förrän halv två på natten, oups...
 


Två av mina snaps från helgen.
Affärerna har börjat julsatsa och hemma på Pelle Molins väg spelar de redan julmusik...
Jag personligen tycker sånt hör till DECEMBER! Eller möjligtvis ett par dagar innan första advent.
Annars hinner man ju tröttna på julen innan den börjat...
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har väl inte alla redan börjat spela julmusik????

Svar: Eve började för någon vecka sedan ;)
Hold your dreams

2013-10-30 @ 06:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0