Mycket hellre ikea som bakismat än Donken

Jag måste bara börja inlägget med att säga att jag lyckades somna (!) på spikmattan inatt och vaknade typ en timme senare, hehe.

När väckarklockan väckte mig på förmiddagen var jag inte överdrivet pigg i varken kropp eller huvud, men det var bara att masa sig upp och till Mölndal.
Där, på tåget från Falkenberg, mötte jag nämligen upp Eve, som äntliiiigen fått ihop det med båda våra scheman för ett besök!
Båda var lite småbakis, så vi tog det rätt chill haha.
Min lägenhet fick klart godkänt, vi lunchade på ikea och avslutade med lite shopping på Nordstan.

Det blev inget tårfyllt farväl, för jag tar faktiskt långhelg hemma i Falkenberg nästa vecka- yippie!

Annars har jag varit och köttat på en bra cheerträning.
Jag är så trött nu att jag inte vet hur jag ska orka mig upp ur fotöljen för att duscha...
Måste man det? Måste man verkligen det?
Sängen lockar ju så mycket just nu...
Men men, det är väl bara att bita ihop och gosa ner sig sen, haha.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Smaklig måltid! :)

2013-09-16 @ 07:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0