Pluggkilon?

När man pluggar hela tiden sjunker blodsockret och man proppar i sig saker för att klara hålla humöret uppe och fortsätta.
Dessutom är det så intensivt nu att man knappt har någon tid över till att träna.

Så vi snackade idag om att man kanske kommer lägga på sig några så kallade pluggkilon- vem vet?
En hel del i klassen är ju rena rama hälsofreaken så det lär inte hända, men jag får nog allt ändra mina pluggsnacks om jag inte vill vara två storlekar större till terminens slut, haha!

Så jag tog ett första steg och fyllde på fruktskålen idag.
Det har ju knappast hjälpt att jag har en stjärnvinst Marabou liggandes, så lite nyttig konkurrens behövdes allt.

Förresten- tror ni på såna saker som t.ex. pluggkilon och sambokilon/förhållandekilon?
Jag har aldrig gjort det förr i alla fall, men vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0