2014 i bilder

En övertaggad start ledde till överansträningsskador och bakläxa. Filmpremiär för Svart Kung, massor med plugg, te m.m.
 
 
Massor, massor och massor med cheerleading. DM-guld, RM-silver, VM-plats, Cheer Camp och en växande kärlek för min andra familj.
 
 
 
Tillbaka på Folkuniversitetet med nya elever. Jag klarade bara hålla mig borta en termin innan saknaden blev för stor.
 
 
 
Mer studentliv, två nollningar och en massa kul. En klass jag trivs oerhört bra med, en utbildning jag älskar, en j*kla massa tentor, praktik på Sahlgrenska, en massageutbildning och en flytt till centrala Göteborg.
 
 
 
 
En sommar i fina Falkenberg med en massa jobb, men också tid att umgås med mina favoriter. En syster som tog studenten och en fantastisk helg i Bohuslän med några klasskompisar.
 
 
 
 
En armbåge ur led, en dag på Borås akutmottagning och en jobbig men lyckad rehab tillbaka.
 
Ofta välbehövda och underbara kvällar med bästa vännerna, där man bara kan pausa allt annat för ett tag.
 
Nu blev det en himla massa bilder och hade utan problem kunnat bli lika många till. Ett så bra sätt att föreviga ögonblick.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja det var verkligen en bildkavalkad som heter duga. Härliga bilder.

2014-12-31 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0