Ännu en skamligt bra dag

Min lördag började med en mini-roadtrip med mami och Eve till Halmstad för balklänningsjakt.
Efter två affärer och väldigt många klänningar att tycka till om så tog vi oss en välförtjänt lunch på Hello (kycklingsallad, yum!) innan det blev lite shopping.
Jag fyndade ett grått leopardmönstrat funktionslinne i äkta Cougars-style och två bikinitoppar i BH-modell. 
Där gick jag och beklagade mig över att ha få affärer har min ganska udda storlek, och så går jag till ett reaställ där topparna för 50-lappen styck råkar ha just 70D skrivet på lappen. 
Behövde inte ens prova dom- jackpot! 
 
Tillbaka i Falkenberg slängde jag in lite fräsch kopparnyanserad färg i håret innan jag drog in till stan för en fika med brudarna på På G. 
Alltid lika mysigt!
 
Jag hann inte mycket mer än hem och vända för att bege mig till Lollo och David där ett gött gäng, god mat och roliga spel väntade.
 
Det känns verkligen underbart att ha kunnat fördela den här lördagen på så många personer som betyder så mycket i mitt liv! Fler såna, tack!
 





PUSD

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lyckad lördag, alltså.

2014-02-23 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0