Dagen före tenta

Förra månaden i detta skedet satt jag 10-22 med korta breaks och råpluggade.
Idag är jag mycket mer chill.
Jag läser alla anteckningar om och om igen men känner mig mest som en robot för jag redan kan det som står där.
Är dock rädd att jag lurar mig själv...
 
Jaja, nu drar jag mig i alla fall mot Göteborg för långträning, så det är bara att hoppas på det bästa.
Förresten- vilket schitzo väder! 
I morse när jag skjutsade mamma och Andreas var det typ snöstorm och nu kunde jag skippa vinterjackan! 
 
Eftersom jag inte pluggat så mycket har jag testat mig fram lite i matväg- havregrynsgröt med olika tillbehör imorse och igår kväll riskakor med jordnötssmör. Not too bad.
Jag har också målat naglarna i rosa och glitter- passande inför Alla ❤️ Dag imon.
 




Dagens cheer blir 3,5 timme- här ska köttas inför DM! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till med morgondagens tenta. Ha en fin "Alla Hjärtans Dag" Kramar.

2014-02-13 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0