2014- året då jag troligen inte (!) förändrar mitt liv...

... inte i några stora, drastiska drag i alla fall.
Let's face it, jag kommer gå i skolan fram till sommaren, jobba häcken av mig och sedan återvända till skolbänken.
Men det är okej, för jag tar mig närmare att vara färdigutbildad inom något jag verkligen brinner för och som verkar ha en lovande framtidsutsikt.
 
Självklart tänker jag försöka göra så mycket jag kan av året, trots att jag är ganska låst!
 
Utanför Sveriges gränser ska jag nog allt ta mig- någon vecka i augusti på andra sidan Atlanten innan skolan börjar igen är planerna.
 
Jag ska ge allt i cheerleadingen och har en mängd personliga delmål där- som att sätta min gymnastik klockrent och försöka få till en nice hyperextended dubbel toe-touch.
Sen är det ju en lagsport och jag kommer göra allt jag kan och gärna lite till för att vi som lag ska lyckas och kunna satsa mot topplaceringarna på RM.


Den absolut största nyårsklyshan är ju definitivt "iår ska jag börja mitt hälsosammare liv med bra kost och massor träning". Ett nyårslöfte de allra flesta bryter.
Ärligt talat har jag alltid tränat massor och ätit i alla fall hyfsat bra. Jag ska istället försöka specificera min träning mer utefter vad jag faktiskt behöver förbättra. Och så den jäkla konditionsträningen som jag hatar men som är så viktig för hälsan- jag antar att det blir den jag lovar att försöka ta tag i.
Sen skulle ett godismonster som mig kunna minska sockret lite, men jag lovar ingenting...
 
Istället för en massa stora, sikta-mot-stjärnorna-mål tycker jag det duger fint med att avsluta med att jag 2014 kommer försöka att verkligen njuta, inte överanalysera i onödan och hitta på en massor kul med vänner och familj.



PS, vänta bara tills 2015- då kommer saker jag planerat läääänge!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0