Back on track

• Just de dagarna jag var sjuk var det såklart obligatoriska moment, vilket innebär två igentagningsuppgifter för min del. Tur att denna kursen passar mig som handen i handsken! 

• Föreläsning i "Body Composition and Sports Nutrition" med en expert från USA- intressant värre!
 
• Pubstadsvandring för nollorna. Jag missade vår i höstas så det var skitbra att faddra nu, men dessvärre hade jag inte en enda göteborgare i mitt lag, så vi var rätt lost... Kul ändå! 
 
• Dagar som denna måste jag erkänna att det inte är jättekul att pendla.
Behöver lämna gänget tidigast, för att få minst sömn och gå upp tidigast imon.
Jaja, så går det när man "vill ha båda världar"!
 
Balettinspirerad pose i klänning och (dubbla lager) strumpbyxor.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0