Disney in everybody's ❤️

Sittningen var s-k-i-t-k-u-l! Verkligen!
Vi faddrar var karaktärer från Alice i Underlandet och körde "Ett hjärtligt vardagsdags-grattis" med omskriven text som gyckel.
Stämningen var verkligen på topp hela kvällen!
En klar höjdpunkt var den spontana rap-duet till Super Bass som det blev mellan mig och Nina, haha!
 
Alla var galet taggade på Gasquen, så det var riktigt surt att de idag tydligen vägrade släppa in andra än Chalmerister! 
De flesta av oss hamnade på klubben Chez Amis vid Vasaplatsen istället, vilket var kul, men inte lika kul som att alla hade tänka dansa loss på studentklubben. 
Men men, själva sittningen var som sagt awesome i alla fall! 
Jag ska se om någon lägger upp bilder från sittningarna snart, för fotats har det.
 
Nu är jag hos Johanna, som vänligt nog lånar ut en sängplats när jag behöver (guld!).
Överväger mellan att ställa klockan för att dra in till Gbg och nollebrunchen, eller stanna här och umgås med Johanna.
 


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0