Fight for what you're truely passionate about

Det känns sååå bra att vara tillbaka! 
En hel del omkastningar men det verkar lyckat. Som jag känner nu vill jag träna varje dag tills tävlingarna... Åh, det är en underbar känsla att verkligen, verkligen brinna för något!
 
Höfterna uppförde sig hyfsat och som tur var så passade det dom att vi övade väldigt mycket stunt.
Snackade med en av mina lärare lite snabbt idag och insåg själv vilken idiot jag lät som när jag frågade om man kan klara sig undan med troligen överansträngda senor och ändå träna... Men det skulle ju drabba inte bara mig om jag tvingades vila... Så vi hoppas på positiva sjukgymnastbesked imon! 
*Håller tummarna*
 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0