Fredag eller tisdag?

Eftersom nyår gav oss helg mitt i veckan känns det jättekonstigt att det redan är fredag- men hallelujah! 
 
Sovmorgon, megakort skoldag, tentaplugg, gym och nu är jag påväg till Kungsbacka och Johanna.
Veronika och Joanna kommer upp från Falkenberg och sen blir det årets första mysiga sleepover. No further comments needed- simply awesome.
 
Vardagslyx i och med att sovmorgon innebär att jag hinner äta frukost hemma och då kan man göra smoothie och läsa tidningen. Och japp, jag äter julskinka typ varje chans jag får tills vår nummer 2 tar slut.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Jag skall fixa julskinka nr. 2 imorgon. Smaskens.

2014-01-03 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0