Fredagsmys

Är det någon dag man ska sluta tolv är det bannemig på fredagar! 
Tillbaka i Falkenberg sprang jag lite ärenden i stan innan jag mötte upp Joanna och Adisa för ett par timmar på På G.
Adisa åker tillbaka till skolan i Schweiz nästa vecka och så vi fick passa på att snacka av oss om allt möjligt som hänt sedan hon senast var hemma i Sverige.
Riktigt galet mysigt var det. Högstadietrion reunited liksom och vi har verkligen det där "real friendship isn't seeing each other all the time, it's when you see each other it's like nothing's changed"- förhållandet och det är lika härligt varje gång att upptäcka hur lättsamt det är! 
 
Jag har mellanlandat hemma för mysig mat och glass innan jag nu är påväg till Joanna för en trevlig vinkväll och trolig sleepover med tjejerna.
 
När jag vaknade i morse kändes kropp och huvud otroligt tunga, men nu sprudlar hela kroppen av TGIF-feeling!
 
De drack fancy kaffedrinkar medan jag är mitt gröna te trogen. Blå passion, mmm!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0