Good day/Bad day

Idag har varit en sån heldag då jag åkt hemifrån 5.45 och kommit hem 21.45.
Inte att leka med! 
 
Förmiddagen innehöll teori i massor och på eftermiddagen var jag för första gången med klassen på Fysiken.
I kursen vi har nu ingår att vi ska kunna leda gruppass, så de närmsta veckorna är vi stationerade på Fysiken för att se och lära. Skitkul och passar mig jättebra! Egentligen är det väl lite onödigt för mig som redan haft en massa dansklasser, men man är definitivt aldrig fullärd och nu handlar det om helt andra typer av individer. 
Dessutom har vi kanske världens härligaste och gladaste instruktör.
 
Efter tre timmar med fokus på uppvärming, rörlighetsträning och nedvarvning bar det av med turbofart för två timmar cheerleading.
 
Min höft, som tyvärr inte svarat alls lika bra som vi hade trott och hoppats på rehaben och träningsrestriktionerna, skriker efter denna långa dag ordentligt! 

Trots lite negativt där så har det ändå varit en bra dag, för jag gör det jag älskar och omges av folk som jag tycker otroligt mycket om! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tråkigt att höften inte läker. :(

2014-01-24 @ 06:23:20
Postat av: Mari-Anne

Jobbigt att inte Du och höften är överens. Kram.

2014-01-24 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0