Kompensationsledig fredag


Vid halv ett tog jag tåget mot Gbg för att bli undersökt av en sjukgymnast på SportRehab. Som vi sjukgymnaststudenter själva misstänkt har jag åkt på en överansträngning i höftflexorerna, men förhoppningsvis ska det bli bra med 10 dagars rehab och lite restriktioner på vad jag får göra för övrig träning. 
När jag var hos sjukgymnast för mina axlar var det träningsförbud i 3 månader som gällde, så jag känner att 10 dagar med restriktioner kan jag absolut köpa.
 
Väl på plats i Gbg kunde man lika gärna åka till skolan och tentaplugga. Det var länge sedan denna synen senast, och den var väl inte direkt saknad.
 
Nu på kvällen har vi haft fadder kick-off med tacos och spel hemma hos Filip. Riktigt kul att lära känna folket som ska vara med och faddra de nya nollorna som kommer nästa vecka! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

En både givande och trevlig dag. Hoppas träningenrörselserna Du fick ger resultat.

2014-01-11 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0