Matbloggsfeeling

Hur skönt är det inte att vakna till orden "Frukosten är klar"? Inte alls illa!
Jag och Johanna har megachillat hemma hos henne och efter hon stuckit till gymmet för att hålla i en träning så lagade jag en ordentlig lunch och bakade en plåt fröknäcke åt henne. Det var ju det minsta jag kunde göra med tanke på hur hon alltid skämmer bort mig! 
 
Nu bär det av mot tre timmars cheerträning. Japp, tre timmar. 
Vi har lagt till en extra timme på söndagar fram till DM för att nöta stunt.
Om man inte brukade vara slut nog efter söndagsträningarna förr så lär man ju bli det nu. Love it! 
 


Synd att jag var tvungen att rusa innan denna var klar i ugnen så man hann smaka. Degen var supersmidig och tog verkligen inte mer än 5 minuter att slänga ihop.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilken service Du får när Du är i Kungsbacka, men Du bjuder ju också tillbaka.

2014-01-26 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0