Med näsan i skolböckerna...




... har jag befunnit mig precis hela dagen! 
Har bara tagit några korta studybreaks.
Y'all be proud!
Klarar jag inte tentan imon så går jag i taket....
Med den avslutas termin ett på riktigt och termin två ska enligt Äldrekursare och schemat vara underbaaaar!
Endast två tentor och istället en massa fysisk träning, träningsupplägg, hälsa, bedömning&behandling och avslutningsvis psykologi.
En sån termin har vi verkligen förtjänat!
 
PS, vi spenderade hela onsdagen på Kunskapscentrum för Hälsa och Prestation (KHP)- ett idrottstekniks labb där de bland annat testar elitidrottare i olika svindyra maskiner, monitorer och senorkameror. Bra coolt!
Och man vågade typ inte röra något, eftersom någon tidigare hade lagt sin jacka på en maskin och de hade kostat dom 100 000 att fixa... Oups!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Du kommer att fixa tentan galant.

2014-01-17 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0