Min fina röda skolåda ala Nfinity



Det känns sååå bra att efter tre veckor plocka fram denna och lägga i väskan. 
Jag har längtat som en tok efter att cheerleadingen ska börja igen! 
 
Dock tyckte höfterna tvärtom och har tajmat in något som gör ofantligt ont när jag lyfter höger ben...
Det blir sjukgymnastbesök fortast kvickt för min del så jag kan få utrett vad det är. Jag kan liksom inte ens gå normalt i trappor...
Men träna, så gott jag kan, det tänker jag bannemig göra ändå! Lag-bitarna ska inte behöva lida i onödan.
Antar att jag inte kan köra de 120% som jag gått och laddat upp med dock...
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vad beror det onda på? har Du kanske trampat snett eller något. Hoppas Du får det avhjälpt så inte träningen blir lidande för det onda. Kram.

Svar: Jag gjorde något vajsing med ena höften på ett pilatespass i början av december, men nu har båda- framför allt den andra höften- börjat smärta efter att jag drog igång med en viss sorts träning i veckan. De jag snackat med gissar på överansträngda muskelsenor. Kram
Hold your dreams

2014-01-09 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0