Nattuggla och morgontupp

Godmorgon alla pigga och glada!
Om det nu finns någon vid denna tiden...
 
Min uppladdning inför denna söndag var kanske inte den bästa.
Jag och Veronika tog en lugn myskväll, men det blev bra sent och det fick jag sota för när klockan ringde 5.45...
Varför i hela friden ringer klockan den tiden en söndag?
Jo, för vi har en obligatorisk skoldag på ett gym i Göteborg, men på söndagarna går inga tidiga tåg så min enda lösning var att själv sätta mig bakom ratten denna sköna morgon.
Skola/gym 9-16 och sedan iväg på cheerträning. Det ska bli intressant att se om jag fortfarande står upp efter det, haha.
 



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du fick en bra dag i den stora staden.

2014-01-12 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0