Och dagarna bara rullar på

Hej alla pigga och glada! 
Jag har varit uppe i dryga 2,5 timme och försöker peppa mig själv till en fullspäckad heldag.

I skolan hänger vi mest på Fysiken eller i våra KTC (Kliniskt TräningsCentrum). I eftermiddag väntar faktiskt den första och sista teorilektionen på denna veckan.

I måndags var det Föreningspub på Villan så alla föreningar, utskott och corpser kunde presentera sig för nollorna och locka folk.
I höstas var det under en tentavecka för oss, så det blev nytt och intressant för mig också.
Antar att man aldrig hade hunnit engagera ordentligt i något förra terminen ändå med tanke på hur sjukt hektisk den var...
Men nu är jag bra sugen faktiskt! 

Jag var ju faktiskt med i ett utskott förra terminen- Gleeacellerna.
De var på plats och det var jättekul att träffa dom igen! Jag överöstes av kramar och glitter, haha.
Deras repetitioner krockar helt med Viccans streetjazz och där drog dansen det längsta strået för min del.

Annars har jag de övriga dagarna stuckit hem efter skolan för att halvsatsa på plugg och barndans.
En tidig halvsatsning gör förhoppningsvis att jag slipper samma tentahets som förra gången, hehe.

Överväger om det skulle kännas fresh till våren med röd dip-dye...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0