Och så känns allt som vanligt igen

Medan typ alla andra har lov en vecka till (inklusive mina arbetande föräldrar...!) så fick jag motvilligt masa mig upp mitt i natten efter ett rekordkort jullov på 12 dagar. Var nog rätt bitter innan första lektionen i morse, hehe.
Det kändes inte direkt bättre av att de hade mage att rivstarta med massor teori, men det är bara att kämpa på.
 
Jag var till min stora förvåning nästan ensam på stora Fysiken och hemma har jag myst med mami och papi framför en film och ätit granatäpple.
Plötsligt känns det som jag är direkt tillbaka i vardagen och inte ens haft jullov, haha.
Tur då att jag gillar min vardag!
 



Säsong fyra är sååååå bra! Vilka shownummer! Och Lea Micheles röst tröttnar jag aldrig på.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0