Saturday

Som följd av vår nattliga långlöpning har jag idag varit helt slut!
Så efter jag kom hem har jag mest gottat mig i min säng med mango och Glee. Svårslaget asså! 
 
På kvällen blev det käk på Stantons med Veronika, Pelle, Joanna och Emelie, och sen drog vi hem till Pelle för ett par timmar i jacuzzin. Också en svårslagen kväll och gäng i mysfaktor.
Det skulle inte förvåna mig om de gottegrisarna fortfarande badar, medan lilla jag ska upp tidigt för en sista jobbdag imon.
Pelle återvänder till Umeå imon igen, vilket s-u-g-e-r!
 

Stantons kycklingsallad asså! Mm-m-mm!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, visst är maten god på Stantons.

2014-01-05 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0