Sjukstuga

Förra natten kom min stora fiende Mr Magsjuka på besök.
Som om det inte suger tillräckligt så befann jag mig dessutom hemma hos Emma, dryga 10 mil hemifrån.
Kul sätt att träffa hennes familj på för första gången- "God Morgon, jag heter Rebecca. Japp, det var jag som var uppe och spydde inatt"... Ungefär. 
Men de var jättegulliga hela bunten.
 
Och för att direkt reda ut eventuella frågetecken om att det skulle röra sig om fylla så nej- jag drack bara ett par cider på hela kvällen, många timmar innan viruset bröt ut!
 
Hemma i Falkenberg igen har jag legat utslagen typ hela dagen.
Resultatet är att jag nu är för pigg i huvudet för att sova men för matt i kroppen för att göra något.
Så jag kollar timme efter timme på tv och tänker på hur gott det vore med något att äta.
Typ varm kycklingsoppa... Mmm!
Har bara vågat smyga ner ett ynka knäckebröd i magen det senaste dygnet, men avvaktar till imon med att våga mig an mer.
Fy, vad trist och segt det är att vara sjuk! 
 


PS, jag hade dock j*vliiiiiig tur som inte blev sjuk natten mellan fredag och lördag istället! 
Eller bara ett par timmar tidigare...
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Efter en omgång med magsjuka kan det ju bara bli bättre så idag kan Du säkert få i Dej lite mat också. Ha det så gött!! Kram.

2014-01-20 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0