Sömnbrist som uppladdning

Idag sotar jag för att jag faktiskt dygnade (5.20-5.30) igår...
Jag hade inte bytt alla sovtimmar i världen mot att missa nattens samtal så jag får ju skylla mig själv, men visst känns det idag.
 
Passande nog fyller Andreas 17 idag (grattis igen lillen!) så jag fick pallra mig upp strax innan tio för att åka hem och vara med och gratta stackaren som tajmat in halsfluss.
Därefter gick jag direkt och la mig i två timmar till innan jag fick börja fixa mig.
 
Nu är jag påväg till Göteborg och förfest hos Lisa med HäV0K och faddrarna.
Ikväll väntar nollningens mellansittning- tema Disney. Wihoo! 
Troligen blir det Gasquen på Chalmers efteråt och jag hoppas på en likadan fullträff som förra helgen! 
Fast jag undviker helst magsjuka imon bitti- det är väl inte för mycket att begära tro? 
 

Jag kände att min utklädnad inte riktigt passade sig att pendla i, så mer än denna lilla sneakpeak får ni faktiskt inte just nu.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Önskar att Du får en trevlig lördagskväll.

2014-01-25 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0