Studentliv

Gårdagen gick helt i studentlivets tecken! 
 
Jag gick upp tidigt för sista-minuten plugg innan jag begav mig till Gbg för tenta. Den kändes ganska mycket som piece of cake, så det var jätteskönt! 
 
Därefter åkte jag till Maggan, en annan nollningsfadder, och hängde där ett tag innan vi mötte upp Emma på skolan för att förbereda oss.
Det vankades provsittning för nollorna och vi faddrar körde på gemensam utklädnad och jag lärde ut en kort dans till They Don't Really Care About Us som vi körde som gyckel. Målet var "enkelt som ser svårare och häftigare ut än det egentligen är" och det lyckades vi bra med för vi fick massa beröm! 
Måste påpeka att vi har ett riktigt härligt faddergäng så jag är jättenöjd med det beslutet! 
 
Sittningen var verkligen megalyckad! 
En massa kul utklädnader, god mat, roliga toastmasters, drycksånger och påhittiga gyckel! 
 
Vid halv elva blev det ett svårt val om vi skulle hänga på resten till Gasquen, som är Chalmers nattklubb, eller om vi skulle dra till vår Sista-tentan fest.
Eftersom vi aldrig varit på Gasquen blev det till slut dit vi drog, och jäklar vad roligt vi hade tillsammans med nollorna, HäV0K och HäVSex! 
Det är alltid kul att lära känna nytt folk lite bättre så man kan ha kul ihop flera gånger! 
Utan tvekan den roligaste studentkvällen hittills under utbildningen! 
 
Jag, Emma och Maggan.
Och ja, vi tvättade av ansiktena innan vi drog vidare, haha.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0