Några dagens

• Det är jättetufft att jobba i denna värmen. Häller i mig 2-3 liter vatten på mina 9 timmar och det känns ändå stundvis som jag ska tuppa av.

• Standardklädsel här hemma just nu är endast underkläder och på natten sover man utan täcke. Lite medelhavskänsla på den.

• MEN man ska inte klaga på värmen nu när den äntligen är här! Det verkar vara fler som klagar på värmen än hyllar den. Kom igen, som alla suktat efter sommaren de senaste 10 månaderna?

• Jag tackar gengudarna som välsignade mitt pigment och låter mig få en hyfsad bränna trots att jag bara kan vara i solen efter klockan fyra.

• Lördag hela veckan? Godsakerna känns oemotståndliga just nu, men det är ju faktiskt på sommaren man ska passa på att unna sig! Det är ju inte alsls lika kul att äta glass på vintern.

• Just nu är det den årliga utomhusbion i stan och jag gissar att en massa folk sitter i solstolar och på filtar framför Flashdance. Jag ville så, så gärna vara där men fick inse att nattbio inte är en bra idé för oss som går upp med tuppen.
Mitt hemmamys framför Gossip Girl fick duga ikväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0