Sunny Sunday

Det blev verkligen inte 8 timmars sömn här inte, men har man något inbokat får man snällt masa sig upp trots att man varit ute halva natten.
Lollo är värd att missa lite sömn för!
Vi hade massa att snacka ikapp (eller vad tusan "catching up" blir på svenska), så vi utnyttjade tillfället på traditionsenligt sätt- med en pw.
Jag styrde diskret oss på samma härliga väg nere vid stranden som jag hade sprungit dagen innan- det lär bli min nya runda!
En fin runda, fin sommarförmiddag och otroligt fin vän- då har man det bra!

När vi kom hem till mig igen stod brunch på schemat och valet föll på scones med olika fröer. Scones är ju bara för gott och finns i hur många underbara varianter som helst!
Nygräddade och precis ute ur ugnen, så smöret bara smälter, mmm...

Lollo skulle iväg och jobba och jag tog tåget upp till Göteborg för en träning med 2 av 5 byggrupper.
Vi smygstartar nästa säsong med att öva första stuntet i Slottsskogen, så vi ska kunna sätta det grymt så fort träningarna börjar och lägga tid på att utveckla annat. Sounds good to me!
Jättekul att träffa tjejerna- både gamla team-buddies och några nya- och börja testa våra nya grupper! Det känns riktigt lovande! 
Omedvetet USA-tagg i det fina vädret, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0