Those flickering lights

Jag, Joanna, Veronika och Alice samlades igår hos mig för en grill- och drinkkväll på vår uteplats.
Sådana kvällar blir sällan annat än bra.
Veronika åkte på att agera bartender och gjorde en mängd olika goda drinkar (och en mindre god) med bland annat piggelin, skumpa, frozen yogurt och Ramlösa.
Som vanligt blev det en massa bra snack och många skratt.

Vid halv ett begav jag, Alice och Veronika oss in till stan och ett folkfullt Bratt. Det var nog min första utgång i Falkenberg sedan i påskas! 
Det är en speciell feeling ändå att dansa in natten med sina bästa vänner i de blinkande ljusen.
Ett bra avslut på en otroligt bra dag med mina babes!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

En bra helg alltså.

2014-07-06 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0