Fredagsmys

Min fredagskväll spenderades med la familia.
Evelina är på Rhodos (avis) och Andreas hos Denise, så för ovanlighetens skull var det faktiskt bara jag, mami och papi.
Vi gjorde ciabatta med kebab och sallad, vilket var länge sedan sist och galet gott!
Sedan åkte jag och mamma med hennes väninna och son till Åkulla bokskogar för en promenad. Det är helt annan feeling där än att gå hemma på slingan om man säger så. Tänk er skog i Twilight-stuk typ!
Hemma igen blev det filmtittande, men precis som vanligt var det snart bara jag som tittade, medan de andra två låg och snarkade! Klassisker á Casa de familjen Berg.
 
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser gott ut. Ute kunde Ni också sitta och förtära det goda. Mums, mums.

2014-06-28 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0