Göteborg Tur&Retur Part 2

Även idag är det tåg upp till Göteborg efter jobbet som gäller.
Det är nämligen sommarens troligen allra viktigaste dag! 
Tryouts för Cougars och Wildcats!

Är galet taggad, lite nervös och tyvärr även orolig- eftersom min sträckning i ljumsken som var påväg att ställa till det på RM inte hunnit bli helt bra.

Det är en gemensam uttagning för båda lagen. Båda kommer åka till USA och tävla i World Championships nästa år- Wildcats i Level 6 + som svenska landslaget och Cougars i Level 5. Vilket som hade ju varit en riktig dröm!

Det är riktigt många som söker så trots att jag hade en plats förra året vågar jag inte ta ut något i förskott, även om det såklart är en fördel att tränarna har bra koll på mig. 

Wish me luck!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt att Du kände Dej nöjd efter Gbg. besöket idag. USA-resa blir det ju i alla fall. Kram.

2014-06-27 @ 00:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0