I'm coming home

Det praktiska slutprovet bestod av planerade och utförande av en helkroppsmassage på 60 minuter. Detta innebar att man även var försöksperson åt en annan i en timme- heaven!
Frågan är vad som varit bäst under denna veckan- att utbilda sig till massör eller att få en himla massa massage varje dag, haha.
Det gick finemang för hela gruppen, jag fick extra cred för min hållning (arbetsställning är viktigt) och läraren sa att vi nog var den bästa klass han haft. Tackar tackar.
Jag köpte med mig en svart skönhet till massagebänk och är redo att börja extraknäcka. Komsi, komsi kunder!
 
Packåsna som sällan förr är jag nu påväg hem till Falkenberg via SJ snabbtåg till Halmstad och sedan buss.
Göteborg får jag förutom ett par ärenden återse igen till hösten, och jag kommer sakna denna underbara stad!
Hade familj och vänner flyttat upp hade jag valt Göteborg framför Falkenberg alla dagar i veckan. Vi får väl se vad som händer i framtiden...
Men först väntar som sagt ett sommarlov i Falkenberg, och det är utan tvekan denna tid Falkenberg har sin absoluta topp! Sommarstad all the way.
 


Stålboms och de andra lokala fiken är underbara, men det är ändå en skam att Centralstationen kan ha tre EH och Falkenberg inte ett enda...
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0