iPhone 5s Gold

Min nya fina bebis!

MIn kära iPhone 4 hängde tappert med i över 2,5 år (en evighet i iPhone-tid) och den var fortfarande i form, men jag kände mig redo att gå vidare, haha. Framför allt ville jag ha mer minne, eftersom mina 8 GB var den största nackdelen med 4an.
Jag har haft siktet på 5s Gold sedan den kom men väntade till första lönen var inne.
Tyvärr failade jag rejält med iCloud så jag fick inte med mina kontakter, bilder och annat bra i bytet, så nu blir det en himla massa fixande. Ni som har mitt nummer kan underlätta genom att snällt slänga iväg ett sms med ert namn. Om ni inte har mitt nummer men vill ha så kan ni ju skriva, så går kanske saken att lösa, *wink wink*.
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0