Hostar snart bort rösten, igen!

Varesig ni älskat alla mina DM-inlägg eller hunnit tröttna så är det back to normal som gäller nu. 

En vardag som innebär slappa men intressanta skoldagar, varvade med jobbiga artikelgranskningar och roliga grupparbeten. Ett exempel är "beteendeförändring" där vi genom motiverande samtal ska försöka vägleda varandra till en förändring av enklare karaktär. Jag tar tillfället i akt och försöker sköta mig bättre med sömnen!

Vädret är underbart och jag har egentligen massa tid till att gå på roliga pass på Fysiken.
Dock har jag åkt på en helt förfärlig hosta så istället är det hostmedicin, te med honung, lugnt hemmafix och Grey's som står på mitt schema.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0