Megataggad vecka

Då var det måndag igen och start på en skolvecka där jag tvingas upp senast 5.30 varje dag. So far, not very good.
 
Men vi har en rätt slapp skolvecka och med korta, intressanta dagar.
Idag slutade vi tolv så jag drog till stan och fixade smågrejer till helgen, började packa och annat nödvändigt, eftersom det är fullt upp resten av veckan.
 
Jag var också tillbaka på Viccans streetjazz efter en månads skadeuppehåll (skulle ju helst egentligen inte träna cheer heller men det fanns inte en chans till det) och det känns så kul att vara tillbaka! 
Har en hel del att ta igen men jag är glad att jag är Fröken Snabblärd i det läget, haha.
 
Efter klassen stannade jag kvar och passade på att öva tävlingsprogrammet framför spegel. Som dansare är jag så van vid att alltid kunna se vad jag gör bra/dåligt, så det har varit jättefrustrerande att inte kunna bedöma mig själv på cheerleadingen! 
 


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser framemot lördag och Malmötrippen.

2014-03-03 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0