21

Jag fick själv avgöra om jag ville bli traditionellt väckt av sång och presenter innan mamma började jobba- klockan fem- och valde enkelt att skjuta upp det till eftermiddagen istället, haha.

Så jag sov ut, var ute i förmiddagssolen, fixade med saker och tog det allmänt chill tills mamma kom hem från jobbet.
Självklart blev det favoritbrunchen bananpannkakor, denna gång lite lyxigare med jordgubbar och kiwi. Heaven!

På eftermiddagen blev det presentöppning, glass och jordgubbar med familjen och mormor&morfar som tittade förbi. Mysigt! 

Kvällen spenderades med elva av mina finaste och var supertrevlig!
I all eximinationshets hade jag inte hunnit planera något speciellt, men det behövdes inte. Dock hade jag hunnit laga mat under dessa två lediga dagar, så först blev det en kycklingrätt med ris och sallad, följt av daimkladdkaka, after eight-kladdkaka och olika glassorter. Vågar hävda att jag faktiskt lyckades väldigt bra med dessa enkla men goda rätter.
Folket begav sig hemåt någon gång efter ett och jag kunde somna väldigt nöjd med min dag! Fasen vad jag har bra folk i mitt liv! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att Du är nöjd med födelsedagen och uppvaktningen Du fick. Förstår att Ni hade en trevlig kväll.

2014-05-03 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0