Ett nytt och ett avslutat kapitel


Gårdagen var en riktig pers, haha.
 
Ny vecka och start för terminens sista kurs- psykologi (aka Tillämpad psykologi inom fysioterapi).
Gaaalet intressant enligt moi! 
Det blir mycket läsande och mycket diskussioner. Vi ska varva undervisning av en sjukgymnast och en psykolog, vilket känns lovande. 
Jag gjorde en jackpot och hittade samtliga böcker på bibblan hemma i Falkenberg, så jag kan lägga dom ex antal hundralapparna på annat.

Igår var det sista streetjazzen med Viccan, som till hösten går på dansskola i Köpenhamn. Jag har tjatat massor på henne om att söka skolor så jag är glad för hennes skull, men efter tre år kändes det smått sentimentalt ändå. När jag började dansa street för henne och Ida fanns inte mycket street-style i denna gymnast/jazz/balett/lyriska dansaren, men det har tagit sig bra! Who knew?
 
Idag har vi haft inläsningsdag och jag har flitigt varvat läsande, skrivande och småfix. Och sovit ut- shit vad välbehövt!
Nu är jag påväg mot götet och Halv 8 hos en sjukgymnaststudent part 3. Trevligt värre!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0