I maj ska mycket kul pusslas ihop i planeringen

God morgon/förmiddag alla pigga och glada! 
Jag är väl kanske mer glad än pigg idag.
 
Efter sista uppvisningen igår var det av till Göteborg och skolans matsal för fest tillsammans med nuvarande och tidigare medlemmar i HäVSeX/SHärViX, en så kallad ex-mästar kväll. Gänget som satt precis innan oss känner jag hyfsat och en del äldre medlemmar var nya ansikten, så det var en härlig mix.
Riktigt trevligt var det! Jag är jätteglad över att ha börjat engagera mig i studentlivet så jag får bredda mina bekantskaper! Annars hade jag troligen inte blivit buddies med dessa folkhälsovetare m.m.
 
Efter en go förfest med drickspel, spännande shotar (alkoholfritt för min del), gyckel och allmänt trevligt häng så bar det av vidare till Gasquen på Chalmers och dans till två.
Då begav jag och Anna oss hem till henne och jag crashade gött på hennes soffa efter en lång och innehållsrik dag! 
 
Idag är jag tacksam över gårdagens nykterhet, eftersom det väntar både dansuppvisning och extra lång cheerträning. Även om jag var rejält festsugen både förra lördagen och igår så känns det bra att jag lyckas hålla disciplinen dagen innan träning. Det är mycket som står på spel i Nyköping den 30e och det hade inte varit schysst varken mot mig själv eller laget att påverka den sista satsningen negativt pga en sån grej som alkohol! 
 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fin bild på Dej och tänkvärda ord.

2014-05-11 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0