The bags are ready and I just want to go!

Just nu sitter jag på det tidiga tåget mot Göteborg för att hjälpa till med förberedelserna inför Bergetpuben som äger rum idag.
Väskorna är med och jag hatar känslan av att man kanske glömt något viktigt, trots att man vet att man haft stenkoll på packningen.
I huvudet är jag redan i Nyköping, men det är en dag kvar.
Examinationsworkshop i samtalsmetodik, skrivande på hemtentan så mycket jag hinner/orkar och information om vårdvalet väntar. Och så ska jag verkligen försöka vara på Bergetpuben så mycket jag kan, även om tajmingen inte är optimal.
Det kanske låter som en tuff dag men allt är så roligt, givande och intressant!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0