Big time fail




Jag är alltid snabb på att skriva tenta- bland de tre i klassen som lämnar tentasalen först, trots att jag går igenom det jag skrivit minst tre gånger.
Idag slog jag rekord och var klar på blott en kvart, men viktig faktor var att vi endast gjorde halva tentan.
En klasskompis uppmärksammade att våra papper hade sidnummer 1,3,5,7 och 9. En administrativ miss och eftersom den kyrsansvariga inte gick att få tag på så fick vi lämna in halvfärdiga tentor.
Jag har ingen aning om hur de tänker lösa situationen men en sak är säker- med tanke på att vi har tenta fyra veckor i rad (!) finns det knappast någon tid att lägga in en omtenta på denna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0