Dags för Skills Camp, American style


20 september har hela tiden varit datumet jag siktat mot att kunna vara tillbaka och träna.
Idag ska vi nämligen ha 4 timmars skills camp med Tony Castro, en amerikansk instruktör som var med på Cheer Summer Camp.
Vi snackade lite efter jag hade skadat mig och han sa åt mig att se till att vara tillbaka till han kom till Göteborg.
Med en vecka till godo känns det så oerhört kul att jag lyckades!
Detta har varit en rejäl morot för att ta tag i rehaben ordentligt från dag ett och anledningen till att jag var så angelägen om att få sjukgymnastid direkt efter läkarbesöket förra veckan.
Åh, jag är galet taggad på fyra timmar stunt!! 

Favorituppladdningen

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0