Första september

Första september innebär ny månad, ny årstid och en ny start för många.
Idag var det några av mina närmsta som flyttade och någon som fick besked om jobb på ny ort.
Jätteroligt men samtidigt tråkigt, eftersom avståndet mellan oss ökar avsevärt. Men det ger en anledning att åka till fler roliga ställen för besök.

Höst. Många säger att den är här officiellt nu.
Jag såg väldigt mycket fram emot hösten och hade en väldigt tydlig bild över hur jag ville spendera den.
Det är fortfarande väldigt surt att tänka på de planerna och se hur de inte går att genomföra nu.
Egentligen handlar det mest om små, vardagliga saker- men som jag såg fram emot dom.

Gotta keep that head up high.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja visst räknas det som höst nu men vilken fin dag det varit idag. Det är bara att njuta och åter njuta av det fina vädret. Kramar från oss 2.

2014-09-01 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0