Lycka och revansch

På träningen i söndags var jag med på stunt och gympa för första gången sedan skadan.
Vi började öva nya pyramiden och satte ett helt nytt stunt.
Jag började tveksamt med hjulningar och handstands men gjorde ett par bakåtvolter (utan händer) innan träningens slut.
Hela träningen skuttade jag runt och fnissade som ett litet barn på julafton typ!
Det kändes så otroligt himla bra att känna att jag var tillbaka!
Och så kändes det som en revansch mot alla de som trodde jag skulle få lägga cheerskorna på hyllan, eller suckade och sa att det i alla fall skulle ta flera månader- det tog 5 veckor!
Med en vilja av stål, rätt rehab och lite flyt så går det!
 
DM i Malmö i våras
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0