Produktiv måndag

Idag började vi läsa ortopedi och det blev en lång heldag från halv nio till fyra.
Därefter drog jag till Villan för mitt första ReUR-möte. Det är utbildningsrådet för fysioterapeut- och arbetsterapeutstudenterna på Sahlgrenska och det var riktigt intressant! Plus att det var trevligt att träffa folk från de andra klasserna!
Hemma igen blev det storkok på en köttfärsröra med bönor och haricots verts plus lite plugg innan jag stack till Fysiken för att kötta lite cardio.

Efter en super-busy vecka kändes det som jag fick landa lite.
Klockan är rätt mycket men det gör inget, för jag börjar inte förrän efter lunch imon. Hallelujah!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Du har fullt upp. Så skönt att Du bor centralt och trivs med boendet.

2014-09-09 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0