Slutkörd

Halloj trevligt folk! 
Ny vecka, ny kurs och nya krafter?
Ärligt talat så börjar det märkas på de flesta i min klass att vi är inne i en tuff period. Det tär psykiskt att ständigt ha tentaångest och stressplugga, vilket nu börjar märkas även fysiskt. Gotta keep on fighting a little bit more!
Invärtesmedicin är -precis som de tidigare ämnena- otroligt intressant men dessvärre ett väldigt brett område.
Idag stod hjärt-kärlsjukdomar på schemat och sammanfattningsvis kan man väl typ säga:
• Rök inte!
• Motionera
• Håll ett hälsosamt BMI
-ish... Räcker det till att naila tentan tro? Haha.
Men vi fick faktiskt tillbaka till neurologitentan idag och det blev en ordentlig kick att se att man hade satt full pott. Det ger lite extra energi nu! 
 
Tyvärr blev det ett missförstånd mellan mig och min chef, så halvvägs påväg ner till Falkenberg fick jag veta att mötet inte alls var idag. Surt som attan sa räven! 
För att försöka göra det bästa åt situationen blev det då istället en lugn eftermiddag/kväll hemma hos la familia.
Inte helt dumt det heller.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att tentan gick bra. Roligt för den övriga familjen att Du kommer hem och hälsar på. Nu fick Du ju träffa lillasyrran också.

2014-09-22 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0