Söndagarna avslutar veckan på ett perfekt sätt

Efter fyra amazing men tuffa timmar av stuntande igår eftermiddag så orkade man knappt ta sig upp igen när man väl satt sig ner. 
Lugn hemmakväll? You bet! 

Trots det har jag ändå varit otroligt trött idag och när jag kom ner till Falkenberg tvivlade jag stort på att jag skulle orka med dagen.
Men det är just det som är så underbart- att fem minuter in i första barndanslektionen så var tröttheten helt bortglömd!
Både mina stora pluttisar och mina små pluttisar har varit underbara idag!

Sedan blev det en fika på Stålboms även denna söndagseftermiddag, men denna gång med stackars Lollo som hoppar runt på kryckor. Jag tycker attans så synd om henne, men mysigt hade vi ändå.

På tåget slog tröttheten till igen, men så fort man kom in i Berghalla försvann den ännu en gång. Magin av att verkligen brinna för det man gör.
Idag stod koreografi på träningsschemat och vi har taggat sönder den senaste veckan. Nu har vi stommen till programmet och damn, det har mycket potential!

Kommer tiden mellan barndans och cheer bli traditionsenlig söndagsfika tro? 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0