Studentliv

Tentan gick galant! Nu får man passa på att njuta av två pluggfria dagar (aka barndansplanering för min del) innan ortopedin drar igång på måndag.

Jag spenderade min fredagskväll med "jobb" på Villan. Intropuben är terminens största pub och helt galet populär bland folk från hela Sahlgrenska Akademin. Redan klockan åtta var vi uppe i lokalens max-antal och fick börja köra "1 ut= 1 in"!
Stämningen var på topp och som vanligt var det bästa att umgås med andra supertrevliga Sex Elegansare. Vi nykomlingar från HäVSeX (en förening som bara höll till på Hälsovetarbacken innan vi slogs ihop) börjar verkligen komma in i gänget nu (= 99% läkarstudenter från Medicinareberget) och lära känna allihopa. Det är jättekul att lära känna större del av vår stora skola! 


En nattpromenad från Villan hem till mig tar 15 minuter- helt överkomligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0