Busy Monday

Igår var det fullt upp! 
På förmiddagen var mormor, morfar och Elin på besök. Det blev lite massage (extrakneg), kortspel i trädgården, bollekar och allmänt härligt flams. 
Prinsessan!

Efter lunch åkte jag in till stan för att fixa med några ärenden. Min långa To-Do-List inför flytten är nästan helt avklarad men det fanns lite småsaker kvar, typ som att laga den spruckna mobilskärmen och lämna in nycklarna till Falkhallen.

Sist, men störst, på dagordningen var en tripp till Ge-Kås. Jag skulle egentligen åkt med Veronika och Alice men Veronika var tyvärr sjuk, så jag fick hänga på mamma och Eve istället.
Högsta prio var utan tvekan resväska (hehe) och sen var det lite småprylar och tillbehör till min nya kamera som gällde. Det är sjukt hur man kan komma upp i höga slutsummor på Ge-Kås trots att varje enskild grej kostar typ under hundralappen...
Början på packningen...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja det var en fullspäckad måndag för Dej. Roligt att träffa Er båda inför din LA-resa och Eves resa till Sydeuropa. Elin sken som en sol när hon fick reda på att vi skulle till stan för att träffa Er.

2015-08-11 @ 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0